κατά λάθος μου έσπασε ένα μεγάλο κεραμίδι την ώρα που ήθελα να ανοίξω τρύπες για το κρέμασμα, αλλά δεν ήθελα και να το πετάξω. ήταν απο τα παλιά εκείνα ωραία κεραμίδια, το σύμβολο της προστασίας (όπως λέμε νάχω ένα κεραμίδι πάνω απ το κεφάλι μου).
σκέφτηκα ότι στο ένα θα του ταίριαζε παραδοσιακό σχέδιο (το ξεσήκωσα απο παλιά κεντήματα) και βλέπετε πως έγινε μετά απο ζωγραφική και γυάλισμα.
το υπόλοιπο κεραμίδι που έμεινε και που δεν γινόταν πιά να κρεμαστεί αλλά μπορεί να στέκεται όρθιο, ζωγράφισα ένα σχέδιο όπως τα γυναικεία προσωπεία των "φαγιούμ".
απο Βικιπαίδια:
Με τον όρο πορτραίτα Φαγιούμ εννοείται το σώμα των προσωπογραφιών που φιλοτεχνήθηκαν από τον 1ο έως τον 3ο αιώνα από συνεχιστές της ύστερης ελληνιστικής παράδοσης της Αλεξανδρινής Σχολής και διασώθηκαν ως τη σημερινή εποχή. Τα πορτραίτα ανακάλυψε και ανέφερε πρώτος ο ιταλός περιηγητής Πιέτρο ντελα Βάλλε το 1615 (Pietro Della Valle)[1]. Αυτά τα νεκρικά πορτραίτα, προορισμένα για ταφική χρήση, πήραν το όνομά τους από την όαση Φαγιούμ, στην οποία ανακαλύφθηκαν αρχικά, 85 χλμ νότια του Καΐρου.
σκέφτηκα ότι στο ένα θα του ταίριαζε παραδοσιακό σχέδιο (το ξεσήκωσα απο παλιά κεντήματα) και βλέπετε πως έγινε μετά απο ζωγραφική και γυάλισμα.
το υπόλοιπο κεραμίδι που έμεινε και που δεν γινόταν πιά να κρεμαστεί αλλά μπορεί να στέκεται όρθιο, ζωγράφισα ένα σχέδιο όπως τα γυναικεία προσωπεία των "φαγιούμ".
απο Βικιπαίδια:
Με τον όρο πορτραίτα Φαγιούμ εννοείται το σώμα των προσωπογραφιών που φιλοτεχνήθηκαν από τον 1ο έως τον 3ο αιώνα από συνεχιστές της ύστερης ελληνιστικής παράδοσης της Αλεξανδρινής Σχολής και διασώθηκαν ως τη σημερινή εποχή. Τα πορτραίτα ανακάλυψε και ανέφερε πρώτος ο ιταλός περιηγητής Πιέτρο ντελα Βάλλε το 1615 (Pietro Della Valle)[1]. Αυτά τα νεκρικά πορτραίτα, προορισμένα για ταφική χρήση, πήραν το όνομά τους από την όαση Φαγιούμ, στην οποία ανακαλύφθηκαν αρχικά, 85 χλμ νότια του Καΐρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου