17 Δεκεμβρίου 2011

Οι κάρτες μου (τραγούδι Τα Καλαντα του Θ.Παπακωνσταντινου με τη Μ.Φριτζηλα)


έφτιαξα και φέτος τις δικές μου κάρτες για τους αγαπημένους μου. το χαρτί είναι απο μπλόκ σε σχήμα κάρτας (των 15 φύλλων) με υφή καμβά κατάλληλο για ακρυλικά χρώματα. απο την πίσω μεριά θα γράψω τις ευχές μου και θα την συνοδέψω με το γούρι της χρονιάς. ας είναι τα πράγματα όπως είναι μελαγχολικά εγω τις ευχές μου θα τις βγάλω απο την καρδιά μου και που ξέρεις ίσως κάποιες απ αυτές βγούν πραγματικές... 


                   

« Κυρά έχεις όμορφο μικρό στο μόσχο αναθρεμμένο.
Το λούζουν, το στολίζουνε στο δάσκαλο το στέλνεις.
Το καρτεράει ο δάσκαλος με μια χρυσή βεργούλα,
το καρτεράει η δασκάλισσα με δυο κλωνάρια μόσχο.

Παιδί μου πού είν' τα γράμματα, παιδί μου πού είν' ο νους σου;
Τα γράμματά μου στο χαρτί κι νους μου πέρα δέρνει,
πέρα στις νιες τις όμορφες, πέρα στις μαυρομάτες
που 'χουν τα μάτια σαν ελιά, τα φρύδια σαν γαϊτάνι ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου